Kako sam odlučila da postanem Yves Rocher Savetnik lepote

12:50

Već par godina unazad se intenzivno informišem o prirodnoj kozmetici, čim sa prvi put čula za nju. Kada sam shvatila njene pogodnosti, znala sam da ću postati njen vatreni fan!
Najteže je pronaći pravu i napraviti konačnu odluku. I tako je u silnim probama, učenjima i inormisanjima, u stvari ona našla mene!

Srbija još uvek nema veliki izbor ovakve kozmetike, a Niš još manje, i zato sam bila oduševljena kada sam videla da je Yves Rocher zvanično došao i kod nas. Neću vam pričati ko je i šta je, neću vam nuditi i dosađivati vam.. Za početak, pratite ovaj blog i informišite se o proizvodima, kroz moje lično iskustvo i iskustvo meni bliskih ljudi. Posle ih možemo razmenjivati, sarađivati i ko zna šta sve još!

Ostanite čisti, prirodni i zadovoljni!

You Might Also Like

0 komentara

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images